Top motive pentru care Fetele fac fitness la birou

Daca-ti lipseste motivatia sa te apuci de sport sau sa te antrenezi in mod constant, afla ca te intelegem perfect. Cu exeptia lui Carmen, al carei stil de viata este un exemplu demn de urmat, noi, Fetele de la Birou, ne confruntam si acum, ocazional, cu zile in care ne-am dori sa sarim fara motiv peste ora de fitness. Pentru asta, inventam tot felul de pretexte. De la “mi-e rau” / “sunt obosita” / “am febra musculara, nu ma pot misca”, pana la “am de munca, trebuie sa termin un pitch pana la 12 noaptea”, credeti-ne, le-am spus pe toate, insa intotdeauna fara succes, fiindca, pana la urma, seara s-a incheiat de fiecare data cu obisnuitul program de fitness…la birou. Ce ne motiveaza nu este dorinta de a pierde in greutate, niciuna dintre noi nu practica sport (exclusiv pentru) a fi slaba, ci o serie de beneficii pe care le resimtim pe termen scurt si mediu. Astfel, ti-am pregatit o lista de argumente pentru care sa incepi sa faci sport chiar de astazi:

 

  1. Reducerea nivelului de stress. Ai avut parte de o zi dificila la birou, te-ai certat cu colegul de departament sau cu seful? Nu lua stresul cu tine acasa si nu-i permite sa iti afecteze relatiile cu cei dragi. Acordandu-ti timp sa alergi in parc sau sa te bucuri de un antrenament puternic, iti imbunatatesti starea de spirit si declansezi secretia de noradrenalina, un hormon ce te ajuta sa elimini stresul.
  2. Nevoia de energie. Un stil de viata dinamic, in care exercitiile fizice sunt o constanta, asigura oxigenarea si hranirea tesuturilor, ajutandu-ti inima si plamanii sa lucreze eficient. Astfel, ajungi sa ai de un boost de energie, de care te vei bucura pe parcursul intregii zile.
  3. Dorinta de relaxare. Studiile (insert link) arata ca, pentru unele persoane cu probleme de insomnie, un antrenament moderat este echivalentul unui somnifer, deoarece te ajuta sa iti relaxezi musculatura si sa elimini toxine din organism. Pe cat posibil, evita, insa, sa faci sport cu mai putin de 4-6 ore inainte de ora ta de culcare, fiindca vei deveni prea energic pentru a adormi.
  4. Senzatia de incredere in propria-ti persoana. Indiferent de ce varsta si ce greutate ai, practicand fitness cu regularitate, te vei simti mai atragator. Mai mult, sportul te ajuta sa iti depasesti barierele fizice si psihice, ceea ce iti da incredere si te determina sa fii mai stapan pe hotararile tale.
  5. Fitnessul te ajuta sa iti mentii organismul sanatos si sa imbatranesti frumos. O persoana care practica sport are parte de un metabolism activ, imunitate ridicata, isi antreneaza muschiul inimii, isi creste densitatea osoasa si rata de absorbtie a calciului in oase si isi imbunatateste raportul dintre colesterolul bun si cel rau. Mai mult, studii recente sugereaza ca exista o legatura intre capacitatea organismului de a preveni cancerul si exercitiile fizice. https://www.youtube.com/watch?v=6M8Vt1GdhKI
  6. Te bucuri mai mult de viata. Antrenamentele declanseaza productia de serotonina si endorfine, hormoni care contribuie la cresterea starii de fericire. Scapa de anxietate si de depresie intr-un mod simplu si eficient!
  7. Vei arata mai bine. Fitnessul te ajuta sa iti corectezi postura si sa ai un tonus muscular bun. Daca vrei picioare frumoase si abdomen fara colacei, vei reusi acest lucru doar respectandu-ti orarul de antrenamente. Indiferent de ce fel de dieta tii, sportul este singurul mod sanatos prin care vei reusi sa iti schimbi raportul dintre grasime si muschi.
  8. Iti vei imbunatati calitatea vietii sexuale. Da, faptul ca ai mai multa energie, mai multa incredere in tine si ca esti mai relaxat, va avea un efect pozitiv asupra lucrurilor care se intampla in dormitor (si nu numai). Mai mult, femeile care practica activitati sportive cu regularitate, se simt mai bine in timpul sexului, in timp ce barbatii care se antreneaza cu consecventa au mai putine sanse sa sufere de disfunctii erectile. Daca nici asta nu te convinge sa te apuci de sala, nu stim ce o va face!

    Ce zici, incepem de azi?

No Comments Yet

Leave a Reply

Your email address will not be published.

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>